Stránky

úterý 17. června 2014

FOOD: Super-skvělé sýrové tousty | T.

Ahoj všichni!
Poslední dobou je tu celkem mrtvo, že? Vím, trochu to tu teď zanedbáváme, prostě a jednoduše není čas. Spolu s K. se teď ve škole snažíme dohnat všechny známky, písemky a zkoušení, a máme učení opravdu nad hlavu.

Každopádně, dnešním článkem bych chtěla zavést novou rubriku, a to o jídle. Baví mě vařit, baví mě jíst a ráda různě experimentuji a zkouším nové recepty a tipy. Dnes bych vám chtěla představit obyčejné sýrové toasty, které byly nejdřív jen takový spontánní nápad, až se z toho stala láska na život a na smrt.




A jak to začalo? Měla jsem chuť na pizzu (a šla si udělat toasty:-D). Miluji Quattro Formagi, pizza se čtyřmi druhy sýra je pro mě nepřekonatelná klasika. No a tak mě napadlo, nacpat čtyři (nebo alespoň více než jeden) druh sýra do toastu, nechat to pořádně propéct a roztéct... mňam. A když už za tento velký slaný koláč vděčíme Italům, tak jsem se Itálií ještě trochu inspirovala. Do toastového chleba jsem přidala ještě pár kapek olivového oleje, sušenou bazalku (protože se sušenou bazalkou je všechno lepší), a maličko osolila.

Sýr tam můžete dát, jaký chcete. Já použila obyčejný eidam, nivu a mozzarelu. Můžete ale použít i čedar, parmezán, a jiné, akorát tavený sýr bych moc nedávala. Potom už jen dát zapéct, klidně nechat déle, protože se sýr musí pořádně roztavit. Nejlepší k tomu jsou rajčata, čerstvá nebo sušená, anebo kečup.

Není to nic světoborného, ale je to zatraceně dobrý!:-D






                                                                                                                   xx. T

Žádné komentáře:

Okomentovat