Stránky

čtvrtek 3. července 2014

SUMMER MUST HAVE | K.

Ahoj! :) Dnes bych Vám chtěla ukázat věci, které v létě prostě POTŘEBUJU. Musím se přiznat, že tyhle prázdniny nezačaly úplně podle mých představ ( divné počasí, kamarádi pryč, atd. ), a tak doufám, že se to ještě vyvrbí k lepšímu. Navíc teď týden hlídám svou mladší a velice otravou sestru takže.. asi si umíte představit ten teror :-D

Fotka z loňské dovolené :)




Každopádně..

Když vyleze sluníčko, hned musí na mé nehty lak od Cien v odstínu 26 "laguna bay". Je to překrásná světloučká modrá, možná s kapkou do tyrkysova. Připomíná mi takovou tu bezchybnou vodu v bazénu z nějakého katalogu. Dávám si ho ovšem jen na nohy, protože na rukou mám nehty gelové :) Vydrží klidně i týden.



Další favorit a nutnost je voděodolná řasenka od Essence - Get big lashes. A ano, je opravdu voděodolná. S takovými produkty se v kosmetické sféře dveře vážně netrhnou a stojany jimi nepřekypují. Mám ji ještě z loňska a světe div se, pořád drží. Mám ji vážně odzkoušenou - bázén, vedro, tenis, moře.



Mezi mé must have se dostala i termální voda od Avene. Dřív jsem si říkal, že je to strašná blbost a nepotřebná věc ale po tom, co mi přišla miniatura společně s Elle, musela jsem uznat svůj omyl. Má mít zklidňující, zjemňující a protizánětlivé účinky.. to nevím jestli má, ale já ji miluju jako osvěžení v horkých dnech.




Neobešla bych se ani bez svého diáře. Kdo si má pořád pamatovat kde, s kým, kdy a proč.. Navíc já si o prázdninách nepamatuji ani jaký je den :-D



Nikdy mě nenechá ve štychu tuhý antiperspirant od Fa. Známe to všichni..léto, občasná jízda v autobuse se smradlavou ženskou, která zřejmě neví, že se vedle ní dusím a něco proti potu neviděla ani z 20 metrů. Nechci skončit jako ona :-D 48 hodinovou ochranu nedá ani náhodou, i když to slibuje.. ale tak na půl dne mám pokoj.



A nakonec barva. Touhle dobou nepřichází jen léto ale i nový přeliv. Líbí se mi tmavší vlasy, proto volím intenzivní čokoládovou ( na černou prostě nemám koule :-D ). Nejvíc mě přesvědčily barvy od Lorealu.




Jaké jsou Vaše letní must have ? :-)

                                                                                                              xx.K

4 komentáře:

  1. Zajímavý článek a hodně inspirující :-) Také nepochopím, že lidé kteří vyloženě páchnou potem to necítí nijak, nesnáším v létě ty jízdy autobusem a také se stále voním, v kabelce nosím deodoranty i parfémy a neustále musím cítit nějakou vůni na sobě! :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Máme to úplně stejné :) Taky s sebou toho vždycky tahám spousty.

      Vymazat
  2. Avene se pro mě stala docela vysvobozením když jsem konečně po výstupu domu na kopec vlezla do pokoje a složila se celá spocená a unavená na židli. Krásně mě vždy "probudí" :-) Deodorant s výdrží na mě hledám marně, tenhle bych mohla zkusit :-) Já se prostě potím pořád ale snažím se aspoň aby to nebylo cítit a proto jsem taky pořád nastříkaná všemožnými parfémy a spreji :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Veru v kete bez termálnej vody z domu ani nevychadzam je skvela na osvieženie kedykolvek pocas dna.

    OdpovědětVymazat